انتخاب مکان و زاویه مناسب دوربین در ترکیب بندی صحنه های رندرینگ در محیط برنامه تری دی مکس 3ds max، وی ری Vray یکی از مهمترین عوامل در رسیدن به خروجی مطلوب است. اولین قدم در روند رندرینگ ایجاد دوربین در محل مناسب میباشد، که دو روش برای ایجاد دوربین وی ری Vray در محیط برنامه تری دی مکس3ds max وجود دارد:
در روش های سنتی برای رندر کردن هر زاویه از صحنه ما نیاز به یک دوربین داشتیم اما امروزه این روند را فقط با استفاده از یک دوربین انجام میدهیم.
پس از قراردادن دوربین وی ری Vray camera در مکان دلخواه برای ایجاد صنحه جدید فقط کافیست بعد از انتخاب صحنه مورد نظر با انتخاب دوربین از کلید میانبر Ctrl+C استفاده کرده تا دوربین ما به صحنه جدید منتقل شود. با استفاده از این روش ما نیازی به ایجاد چندین دوربین برای رندر گرفتن از زوایای مختلف نداریم.
هدف ما در تیم آموزشی Bimup رسیدن به رندر های حرفه ای میباشد.